sobota, 19 marca 2016

Przepis na piękne włosy




Jeżeli masz problem z wypadającymi włosami, są one suche, porowate i nie pomagają Ci żadne lekarstwa, kosmetyki, to koniecznie musisz zacząć pić ten koktajl. 
Sama dowiedziałam się o nim już dawno od fryzjerki .  
Miałam problem z wypadającymi włosami, zupełnie nie chciały rosnąć, nie pomagały regularne wizyty u fryzjera, chociaż nie ukrywam, że jakieś efekty były, ale nie aż takie, jakbym tego chciała. 
Więc zrobiłam tak, jak zaleciła mi fryzjerka.  A teraz ja polecam Wam wszystkim. 

Koktajl należy pić co najmniej dwa razy w tygodniu.
U mnie efekt był już po dwóch tygodniach. Zauważyłam, że w końcu zaczęły mi rosnąć nowe włosy!



Do sporządzenia tego magicznego koktajlu trzebujemy:
- Pęczek natki pietruszki 
- 1 jabłko  (lub pół jabłka i pół gruszki)
- Szklanka wody mineralnej (lub woda z kokosa) 
Owoce i natkę myjemy, owoców nie obieramy, ale usuwamy pestki oraz gniazda nasienne i miksujemy.



Podstawą koktajlu jest pietruszka i jej zamienić nie można. Dla urozmaicenia możemy natomiast mieszać go z innymi owocami, niekoniecznie muszą być to jabłka, choć mnie osobiście bardzo odpowiadają. Jabłko nadaje słodkiego smaku i wspaniale komponuje się z natką tworząc orzeźwiająco-świeży lekko słodki napój.
Polecam pić ten koktajl schłodzony, najlepiej niedługo po przyrządzeniu.
Jest tak pyszny, że nawet moi synowie go uwielbiają😄



Tylko tyle i aż tyle, bo efekty są tego warte .

2 komentarze:

  1. Pierwszy raz natrafiłam na koktajl na porost włosów. Czy serio działa? Jeśli tak to na pewno musze spróbować! :)

    OdpowiedzUsuń