czwartek, 17 marca 2016

Moje inspiracje 2016


Czyli Must Have według mnie :)



Nie jestem modelką, nie jest to też artykuł sponsorowany, tylko najprościej jak można chciałabym przekazać Wam moje propozycje na wiosnę/lato 2016.
Jest to tylko mój gust, a jak powszechnie wiadomo, o gustach się nie dyskutuje. Będzie mi bardzo miło, jeżeli uda mi się kogoś z Was zainspirować :)



Asos
Ten zestaw to cała ja, uwielbiam takie pastelowe kolory.






Mango
Różne odcienie musztardy i jako dodatek dłuższy, bardzo modny w tym sezonie sweter, który nie dość, że wygląda cudnie, to jeszcze pomoże nam zatuszować zbędne kilogramy :)






Mango
Ten zestaw jest trochę inny, ale idealny  na dni kiedy czuję się dobrze w swoim ciele.








ZARA
Sukienki, sukieneczki kocham. Taki rodzaj sukienki jest idealny na spacer i na wyjście koktajlowe, a jako dodatek proponuję szpileczki, baletki czy białe tenisówki







ZARA
Kombinezony to kolejny ubiór, który kocham. W mojej szafie mam już kilka perełek. Kocham je za to, że z pięknymi szpilkami mogą być bardzo eleganckie, a z wygodnymi sandałami będą na luzie.









Promod
Bluzki... Są ich tysiące, albo i więcej, ale firmy odzieżowe ciągle nas zaskakują i tworzą co roku kolejne. W tym roku piękne dekolty, ale na plecach! Drogie Panie.









Promod Promod
Ponownie kombinezon, ale w połączeniu z pięknym dekoltem na plecach. Lecę do sklepu zobaczyć czy jest już dostępny! :)









Wiecej, propozycji
I Hit sezonu, każdy musi mieć frędzle!






Asos
Ostatnia już moja propozycj,a a mogłabym tak w nieskończoność, dla mam ciężarnych choć nie tylko.
Kobieta w ciąży też może być piękna!

2 komentarze:

  1. Zgadzam się! Kobieta w ciąży powinna wyglądać pięknie! Świetne propozycje. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń